2009. március 12., csütörtök

Újabb xszemes


A nyuszi minta befejeztével újabb mintát keresgéltem. Erre az egyszerű kis virágmintára esett a választásom, amit kör alakban hímzek, majd hozzá illő anyaggal fogom keretezni, hogy egy szép kis asztalközép kerekedjen belőle! :o)

Tegnap orvosnál voltam. Szerencsére a tüdőgyulladásom nyomtalanul eltűnt, így most már újra odaülhetek majd a varrógépemhez, nem korlátozódik az alkotás a fotelben, ágyban tölthető tevékenységekre.

Furcsa volt egy hét itthonlét után újra az utcán mászkálni, emberek között. Kicsit olyan érzés volt, mint ha a Holdról érkeztem volna. Néhány napja egy kedves ismerősöm felhívta a figyelmemet egy boltra, ahol végkiárusítást tartanak. Az orvosi vizsgálat után arra vettem az irányt és nem jöttem ki üres kézzel.




Vettem fonalat, tavaszi díszek készítéséhez segédanyagot, nagyon apróka csipeszeket (ezeket is szeretném majd felöltöztetni) szabókrétát, kötőtűt, valamint 100,- Ft/doboz volt az apró karácsonyi díszeket tartalmazó kis fa ládika, ami ugyan most nem aktuális, de gondoltam jól jön ez még majd karácsony tájékán. Anitát is megleptem rajzeszközökkel - ceruzával, filctollal és hogy a fiúk se maradjanak ki, ők is kaptak pamut zoknikat.

Köszönet Amarinak, hogy felhívta a figyelmemet erre a kiárusításra!

6 megjegyzés:

Silerika írta...

Örülök, hogy meggyógyultál! Mennyi kincsed van, jöhet az alkotás :)

unikat írta...

Nagyon kis aranyos a tavaszi virágminta!

Edige írta...

Nagyon klassz dolgokat sikerült beszerezned. Örülök, hogy már jobban vagy.

Cicurka írta...

Nagyon termékeny vagy! Sok szépséget láttam mostanában a blogodon. Grat!

mariah írta...

De sok szépséget vásroltál. Hol vetted a fa ládikákat?

Abile írta...

A fa ládikák a díszekkel együtt voltak, tartóként. A Megyeri téren van egy Bazár nevezetű üzletház, ott vásároltam.