2009. március 6., péntek

Papírnyuszi


Mivel Anita is itthon van velem - mert még mindig köhög - kellett valami elfoglaltságot keresnem neki, amit lelkesen és szívesen csinál. A papírnyuszit Ő rajzolta meg és vágtuk ki együtt színes papírból az alkotórészeit. Majd ráragasztottuk erre a "szalagra" , amit nemrég vásároltam (egy egész gurigával) a T-vel kezdődő és esco-val végződő áruházban 299,- Ft-ért. Az orra és a farka szintén készen vásárolható plüss-golyócska. A bajsza pedig rafiából készült.


Megpróbálkoztam én is a már nálatok látott horgolt virágokkal. Nem is gondoltam, hogy ilyen gyorsan elkészül egy-egy kis virág!! Ezeket kötőfonallal varrtam fel és egy kis "indával" kötöttem össze őket.


10 megjegyzés:

Helen írta...

Nagyon kreatív, ügyesek vagytok a csemetével együtt!

Silerika írta...

Bájos nyuszókát készítettetek, és nálatok is kinyiltak a horgolt virágok.Ügyesek vagytok!

Edige írta...

Nagyon jó ötlet! Klassz, hogy a kislányodat is belevonod a kreatívkodásba.

mmama írta...

Nagyon aranyosságokat csináltatok, és az előzö keresztszemesek is nagyon szépek. Gyógyuljatok.

Naomi írta...

Édes nyuszóka! Szuper, hogy együtt alkottok! Már én is próbálkozom, persze még csak Mesivel. Ő is nagyon élvezi!
Imádom ezeket az órákat...:o)

Abile írta...

Köszönjük. Tényleg jó volt együtt alkotni... úgy elrepült az idő - és addig nem fájt semmi és alig volt köhögés is :o) Az alkotás öröme úgy látszik gyógyítólag hat ránk. :o)

amari írta...

Nem győzök ámulni és bámulni a valóban kreatív ötleteiden. Külön dicséretet érdemel, hogy a kislányodat is ennyire bele tudod vonni szenvedélyedbe. Ő – remélhetőleg – nem fogja sose azt mondani „Unatkozom, mit csináljak ?” – mert mindig lesznek ötletei szabadideje kellemes és hasznos eltöltésére.
Amúgy mit csinál a betegség ? Távolodik ?

Abile írta...

Amari!
Köszönöm!
Sajnos még itt van velem a tüdőgyulladás, szerdán kell visszamennem a tüdőgondozóba, addig még táppénzen vagyok. :o(

Marvika írta...

Nagyon aranyos a nyuszika és a virágok is nagyon tetszenek!

Remélem hamar meggyógyultok!

mariah írta...

Nagyon ügyesek vagytok a kis segítségeddel. Nagyon jó a szalag a nyuszóval és a kis virággal.
Jobbulást nektek.