2009. március 10., kedd

Hamistojás


Tegnap hamis patchwork tojásokat készítettem. Azért hamisak, mert a varráshoz semmi közük. :o)
Hungarocell tojásokon szikével bemetszéseket "rajzoltam", majd a különböző anyagokból megfelelő méretű darabkákat vágva ráhelyeztem a tojásra és az anyag szélét egy körömreszelővel betömködtem a vágatokba. Ezután már csak szalagot ragasztottam körbe, majd a tetején megkötöttem, így felakasztható lesz a tojásfára.





Bemásolom az előző bejegyzésben mutatott edényfogó kesztyű elkészítéséhez az útmutatót, ha szeretnétek elkészíteni:

8 megjegyzés:

Naomi írta...

Nagyon jók ezek a hamis tojások! Tavaly húsvétra én is készítettem párat...Csinik, színesek! Ügyes vagy! :o)

Cicurka írta...

Tök jók! Én is kipróbálom, köszi az ötletet!

leda írta...

Köszönjük a nagyon hasznos bejegyzést! :)

Katica írta...

Nagyon szépek lettek a hamis tojások...Én is tervezem őket besűríteni a húsvét előtti teendőkbe....az edényfogó leírásért pedig külön köszönet...meg is akartam kérdezni,mikor láttam Zsukkánál...nagyon klassz ötlet :-D

Silerika írta...

Köszönöm a leírást, ezt a fajta edényfogót még nem csináltam. Szép tojásokat készítettél!!

Helen írta...

Pár éve én is csináltam ilyen tojásokat, aztán vendégségbe mentünk, és elajándékoztam őket, Jó hogy bemutattad,mert van egypár kopasz hungarocell tojásom, most ismét megcsinálom őket. Amúgy a tieid csudiszépek lettek!

Abile írta...

Nagyon szívesen! :o)

Péter bácsi írta...

Igen ötletesek és szép kis tojcik!
Örülni fognak a locsolók, bár még messzi van a húsvét, addig ki is kelhetnek!