2009. március 9., hétfő

Edényfogó Zsukkának


Megérkezett Zsukkához az ajándékom, amit a 100. blogbejegyzésemnél tett megjegyzésével nyert, így most már én is megmutathatom. Az alkatrészeit már korábban láthattátok nálam, csak akkor még nem árulhattam el, hogy mi készül belőle és kinek. A csíkokat felváltva varrtam össze, majd "szendvicseltem" és végül körbeszegtem a ferdepánttal.


Ezen a képen, sajnos a színe nem a valóságot mutatja, mert vaku nélkül készült:




Tegnap előtt este gyönyörűséges volt az ég alja, megmutatom nektek is. A kertünk végéből fényképeztem, ami mivel nagyon meredek nem is volt egyszerű feljutnom, de szerintem megérte :o)



Ezt a keresztszemest a hétvégén készítettem, a mintáért köszönet Mammkának !


8 megjegyzés:

elina írta...

De jol nez ki az a edeny fogo(abbol sosincs eleg)...na es az a csodas kilatas...wau...az xszemes meg nagyon elbuvolo...mi lesz belole?

Szentpyr írta...

nagyon tetszik ez a vidám edényfogó nekem is, micsoda profi munka!!

a képek, mintha nem is lennének igaziak... gyönyörű lehetett.

a keresztszemes is tündéri:)!

Lonci írta...

Nagyon hasznos ajándékot készítettél.Ami a felvételeket illeti, hát azok csodálatosak. Többször megnéztem őket.

leda írta...

Ismételten szépeket alkottál! :)

Silerika írta...

Az ilyen edényfogókat én is szeretem, csinálni is:)) A fotóid gyönyörűek!! A keresztszemesből vajon mi készül majd?

amari írta...

Kedvenc témám nekem is a naplemente, vagy az az utáni színes felhők. Szépek.

flor írta...

Szépeket készítettél, biztos örül a nyertes. A képek egyszerüen csodások. A keresztszemeseken csak elcsodálkozni szoktam, még nem próbáltam ki, de már megvettem egy kezdő készletet.

Abile írta...

Az edényfogót nagyon jó volt készíteni, szerintem lesz még hasonló munkám.
A képek tényleg "hihetetlenek", pedig a valóságban is ilyen volt... csak a hatás még inkább más, amikor a fejed felett látod ezeket a varázslatos színeket.
A keresztszemesből majd egy képet szeretnék... de még nincs pontos elképzelésem. :o(