2009. március 28., szombat

Foltnak valók


Egy nagyon kedves ismerősöm, Amari járt ma nálam és sok-sok "foltnakvalót" hozott nekem. Itt volt vele Lili kutya is, aki már nagyon idős kutyus. Kedvesen hagyta, hogy egy kicsit megsimogassam.

Nagyon köszönöm Amari a látogatásodat és a sok-sok anyagot is!!

Ma végre olyan jó meleg volt és szélcsend, hogy el tudtam menni futni. Már napok óta készültem rá, de erős szélben nem mertem, mert féltem, hogy torokgyulladás lesz belőle. De ma!!! 19 fok volt és nagyon jól esett a kocogás - nálunk csak hegyről le és a hegyre fel között lehet választani, na de ahhoz, hogy lefelé futhassak, előbb felfelé kell! :o))

2 megjegyzés:

Silerika írta...

Micsoda kincsek, ez aztán a varrónak az "ajándék":)

amari írta...

Örülnék, ha legalább egy részét fel tudnád használni a kedves kis alkotásaidhoz ! Nálad legalább jó helyen van, míg nálam, csak haszontalan lom volt !