2009. március 2., hétfő

Szavak



Barbi játékra hívott. Az ő általa megadott 10 szóra kell írnom valamit, ami eszembe jut.

társ = együtt, jóban, rosszban

Hold = örök változás

pillanat = hiszen ebből áll az Életünk

idő = végtelen

szín = nagyon kellenek nekem

kincs = egészség

szépség = múló állapot

játék = önfeledt, boldog együttlét

bánat = valakit elveszteni, akit szeretek

név = szeretem a nevemet


Én Mammkának, Silerikának , Naominak és Cicurkának szeretném az alábbi szavakat küldeni, persze csak ha van kedvük játszani velem, mert semmi sem kötelező :o))

árnyék, valóság, textil, narancs, fény, nadrág, éjszaka, nevetés, gyűrű, kacsintás


4 megjegyzés:

Silerika írta...

Köszönöm a meghívást!

elina írta...

Szia kerlek nezz be hozzam:-)

Naomi írta...

Édes vagy, Abile! Örömmel játszom Veled! ...csupán egy pirinyó időt kérek! :o)

Barbi írta...

Hát Abile! Körülbelül én is ezeket írtam volna! :D Köszi!