2009. március 15., vasárnap

Táska lesz


A Húgomnak szeretnék varrni egy táskát névnapjára, a hétvégére. Ma eddig jutottam. A bélést, a flízt és a táskamerevítőt letűztem a leendő táska külsejével. Ehhez a szürke mintás anyaghoz, egy egyszínű rózsaszínt választottam. A tűzésnél és a rátét minta kialakításánál a mintás anyag adta magát. Holnap kell vennem hozzá cipzárat, mert van itthon legalább 10 színű, de szürke épp nincs. :o)


Elkészültem a keresztszemes kis virágos mintámmal is, már "csak" a keretet kell kitalálnom hozzá, hogy asztalközép születhessen belőle.


Amíg én varrogattam ma délután, Anitám festegetett:


12 megjegyzés:

leda írta...

Fantasztikus vagy! Hogy Te milyen gyorsan, szépen dolgozol, ez nem semmi! Gratula mindkét műhöz!

Silerika írta...

Amíg az anyuka varr, hímez, a lányka fest! Nagyon szépeket alkottatok. Nagyon szép a hímzésed, na meg a táska is gyönyörű lesz.

Mamis írta...

Nagyon jó lett a hímzés!Köszi, hogy feltetted a leszámolható leírást!Kedvet kaptam,hogy "gépi hímzéssé" alakítsam, ha nem gond.

Naomi írta...

Nagyon ígéretes! Már alig várom, hogy készen láthassam! :O)

Princi írta...

Hű, ez a táskakezdemény nagyon szépséges máris!

zazálea írta...

De jók a színei.... jól választottál! :o)

Abile írta...

Köszönöm! Kedvesek vagytok!
Mamis! Természetesen, azért tettem fel, hogy hasznájátok egészséggel!

Abile írta...

hasznájátok = használjátok

mmama írta...

Nagyon kedves minta ez , és igen dekorativ.

beszand írta...

Finom pasztel színei vannak a táskának. Kiváncsian várom a végeredményt.
Vajon kire ütött ez a gyerek? Nagyon ügyesek vagytok!

Cicurka írta...

Nagyon tetszik a tűzésed! És szép a xszemes is.

Barbi írta...

Hú de nagyon jó a kistáska! Gyönyörű lett a mintája és a színei! A terítő-mintát nagyon köszi! És a gyümölcskosár is olyan helyes, színes! :))))) Ja, a fotó is jó! Végre látlak! :D