2009. március 25., szerda

Menyasszonyi ruhám


Szarvasmicinél ajándékra pályázhatnak azok, akik megmutatják a menyasszonyi ruhájukat.

ÓÓÓh, ez már nagyon régen volt.


Hmmm... számolok
.
.
.
hmmm - még mindig számolok
.
.
.
.
19 éve lesz áprilisban! :o)

A ruha és a hozzá tartozó fejdísz, valamint a kesztyű kölcsönzőből való, na de mentségemre szóljon, hogy nálam a varrás sokkal későbbi szerelem. A csokrom rózsaszín rózsából és gyöngyvirágból volt - Édesanyámnak ez volt a kedvenc virága. :o((

Szándékosan olyan képet választottam, amin Vőlegény nélkül vagyok, mert a párom nem szereti ha mutogatom, legfőképp ha a blogomban teszem :o(

3 megjegyzés:

Silerika írta...

ÓÓÓ!! A kis csinoska! Ugye milyen furcsa ennyi év elmúltával nézni magunkat :)) Mi az idén 31 évesek leszünk májusban :O

Hunszil írta...

Nagyon szép voltál :)))
Mi is majdnem annyiak vagyunk :)))

M-ici írta...

Csinos ruha. Én konkrétan valami hasonlóban táncoltam a szalagtűző bálomon. Az volt ez első, és utolsó alkalom, hogy ilyen habos ruhát viseltem, de nagyon imádtam. A csokrod nagyon helyes, a gyöngyvirág bitosan nagyon jól mutatott a rózsákkal. Sajnos a képen nem nagyon látszik, de elképzeltem.
Köszönöm, hogy megnézhettelek menyasszonyként! :)