2009. március 28., szombat

Elveszett

Néhány hónapja még ezen a helyen nagyon jó kis - könyvekből bemásolt - oldalak voltak, szabásmintákkal, leírásokkal, állatfigurákkal. Eltűntek.... :o(
Nagyon szomorú vagyok, mert azon kívül, hogy itt a blogomban kimentettem a címet, nem töltöttem le semmit a gépemre, nem nyomtattam ki...

http://handmade.idvz.ru/forum/insufficient_permission.asp

Először azt gondoltam, hogy csak a regisztráltak láthatják. Regisztráltam. Most pedig kiírja, hogy le van tiltva.
Valaki esetleg látta őket korábban, aki volt olyan okos és előrelátó, hogy el is mentette a kincseket?





4 megjegyzés:

Ejjkukk írta...

Attól függ mi kell neked! Én lementettem a Tilda dolgokat.
És javaslom, hogy a picassa dolgokat is kezd mentegetni, mert ők is elkezdték bezárni a kapuikat!

Abile írta...

Dejóóó! Át tudnád nekem küldeni emailben, hogy én is elmentsem?
Köszönöm!
Ezeket azért törlik, mert tilos feltenni vagy egyéb más oka van?

lomaquilt írta...

A Picasan a nem nyilt, hanem zárt részen tárolt albumokat törlik, na meg azokat, amikre panaszok jöttek. Azért még van mit találni. Menjetek a Multy-ra.
A Te általad feltett linkre felmentem, igaz oda volt irva, hogy bejárat letiltva, de az aktuális témákba ha bemész kijönnek az éppen aktuálisak. Namármost ha az oldal aljára mész és egy dobozba ki lehet választani témákat, kiválasztod az igrushki ciműt és ott aztán sokmindent megtalálsz. Tilda is van. Sok sikert! (ennyit gondolom tudsz oroszul!)

Abile írta...

Lomaquilt, Panti!
Nagyon köszönöm a segítséget!
A keresztszemes találat nekem teljesen új volt! :o))