2008. december 9., kedd

Kicsi lány újabb alkotása



Általános iskola 3. osztályában a technika óra keretében varrni tanítják a gyerkőceinket. Nagyon örültem neki, amikor Anitám tegnap este tűt, cérnát és egy darab anyagot kért. Persze már korábban is varrogatott itthon velem, babaruhát, tűpárnát, apró párnát a babáknak, szatyrot.
Ez most mégis izgalmas volt, hiszen nem ültem mellette és nem tudtam "navigálni" az elkészítés menetében. És íme: hazahozott egy telefontartót. Nyakbaakasztóval, rátétes szivecske és pöttyöcske mintával. Még gombot is varrt rá, hogy be lehessen csukni.
Háááát ... talán nem is kell részleteznem mit éreztem, amikor megláttam... De jó, hogy van valaki a családban, aki osztozik velem a varrás örömében, mert a férjem és a nagyfiam időnként csak rábólintanak, ha mutatok nekik valami saját készítésűt és a szemük sarkából meg tudják állapítani:
- Aha, nagyon jó. Tényleg! :o((
Na jó, én is így vagyok, ha egy autó "tudását" kezdik el részletezni nekem. :o)


Ma ajándékot is kaptam, hogy teljes legyen az örömöm. Julcsy nekem ajándékozta sok-sok régi kincsét... Burdák, Fürge Ujjak... egyszerűen csodásak.
Julcsy!!
Nagyon-nagyon köszönöm!! Ígérem jó gazdája leszek ezeknek a fantasztikus újságoknak.



4 megjegyzés:

Barbi írta...

Nagyon ügyes a kiscsaj! Így tovább! Szuper a sok Burda!

Kaoka írta...

Hű-ha! Micsoda gyermek és micsoda ajándékok! :) Gratulálok

Julcsi írta...

Akkor már ketten örülünk:-)
Leányka pedig nagyon ügyes, és dícséret a tanárnak is!

Abile írta...

Köszönöm szépen, továbbítom neki a gratulációkat, így újabb lendületet adva neki egy következő "alkotáshoz".