2008. december 28., vasárnap

Állítsátok meg ...






... no nem Terézanyut, hanem engem! Még tegnap délelőtt is karácsonyi ajándékokat varrtam. Vendégségbe mentünk Óvónő Barátnőmhöz és készítettem neki egy ültethető karácsonyfát (nagyon megszerettem a készítését, már a sokadik féle anyagból és mind más arcot mutat) és egy neszeszert, amelyre kipróbáltam a varrógépem egy újabb mintáját is.

Este még vártuk a kislányom Keresztapját és az ő Barátnőjét. Így ő kapta a varrt Karácsonyfa párját ajándékba.

Lányom Keresztapuja - fiatal kora ellenére - nagyon ötletes játékokat szokott hozni a gyermekeimnek. Most mindketten fából készült logikai játékot kaptak, amit darabjaira szétszedve kell aztán újra összeügyeskedni.


Most már valóban nem készítek idén több karácsonyi ajándékot. Szépen összerendeztem a maradék karácsonyi anyagokat és a szekrényben legalulra tettem őket

... és előkészítettem két nadrág anyagot ... :o)

6 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Ne hagyd abba, csak a körítésen kell változtatni - hívd őket majd húsvéti ajándékoknak:)) A neszeszer nagyon tetszik!!!

Silerika írta...

Egy kicsit pihenj azért, hogy újabb lendülettel készíts szebbnél-szebb darabokat.

Abile írta...

KicsiKató! Jó ötlet.. hisz mindjárt itt a Húsvét! :o)
Silerika! Én is érzem, hogy kicsit "leültem", ma még nem is varrtam.

Arien írta...

Páromnak kellene egy ilyen logikai játék. Megint kisgyerek lesz tőle:)

elina írta...

Szia orulok hogy ram talaltal...a te muveid is csoadask epp ezert vagyok a rendszeres olvasod...csak igy tovab:-)))

Abile írta...

Arien!
Akkor lepd meg vele :o)
Eli!
Köszönöm!