2010. február 6., szombat

Székely Sal



A Barbi által megálmodott és sok-sok munkával létrehozott Székely Sal-hoz én is csatlakoztam. Mivel volt itthon még egy nagyon szép kékes, felhős Aida anyagom, arra kezdtem el hímezni. Az anyaghoz igazítva a zöld színeket a kék két árnyalatára cseréltem!




Sajnos a nap ma reggel nem sütött - és ahogy elnézem ez a havazás egész estig eltart majd - de a fényképezéshez kivittem a hóba egy kicsit az eddig elkészült mintát:



Kiváncsian várom a folytatást!



Drága Elitől egy díjat kaptam! Nagyon szépen köszönöm és itt is szeretnék Neked mielőbbi teljes gyógyulást kívánni!




Akiket szeretnék megajándékozni ezzel a díjjal:

Barbi, Silerika, Zsukka, Noémi, Edige



3 megjegyzés:

Mehike írta...

A Tied is de szép

Edige írta...

Jaj, Te Drága! Köszönöm szépen!

Silerika írta...

Nagyon szépen köszönöm, jólesik, hogy rám is gondoltál! :))