2010. február 14., vasárnap

Bálint napi maci

Tegnap este elkészült a macim Rita varrószakkörös felhívására.

Szivecskés anyagból készült ez a pincér-lánynak öltözött aprócska mackó. Kapott egy csipkés szélű kis köténykét és egy kis virágot is a "hajába", valamint egy masnit a nyakába.







Köszönjük Rita!

Lidércke játszani hívott, kérdéseket tett fel nekem:

1. Ha nyernék a lottón ...
... megpróbálnám bebiztosítani a gyermekeim jövőjét. Persze ez attól is függ, hogy mekkora összeget nyernék. Ha nagyon-nagyon sokat, akkor befektetném és a kamatokból próbálnék megélni, így nem kellene dolgoznom járni, csak varrnék.. és varrnék. Itthon maradnék a CSaládnak! Aztán szeretnék még valamely alapítványnak is adni belőle, mert a városban járva kelve is nagyon megvisel, hogy napi szinten szembesül az ember az utcára került hajléktalanokkal, akik kenyérre valóért könyörögnek.

2. Rossz szokás...
Imádom az édességet. Jó lenne leszokni a csokiról... és jó lenne a házimunka végzése közben nem mindig arra gondolni, hogy mi mindent kell még csinálnom :o)

3. Koffein...
Minden reggelt egy 3 az 1-ben kávéval kezdek. Imádom az illatát, az ízét.

4. Színeim...
Igazán kedvenc színeim a sárga és a narancs-sárga. Inkább a hangulatomtól függ, hogy mely színekkel dolgozom éppen, vagy milyen színű ruhát veszek fel reggel. Fekete ruhát nem hordok, max. nadrágot... Remélem még egy jó darabig nem is kell újra feketében járnom.

5. Mi van most rajtam...
Leginkább a majré... :o)) hogy a helyett, hogy a vasárnapi ebédet főzném itt ülök a számítógép előtt. Na, de tudom, hogy a ruházatra volt kiváncsi a kérdező... Sötétkék szabadidő nadrág, világoskék póló, sötétkék pulóver. Jéééhh, ma kék vagyok!

6. Háziállat...
Egy kutyusunk és három cicánk van.

7. 10 év múlva hol látod magad...
Ülök a varrógép előtt és gyönyörűbbnél gyönyörűbb dolgokat varrok! Van egy bolt a városban, ami csak Abile által készített termékeket árul... :o))) Nincs főnököm! Magam dolgozom magam és mások örömére is! :o)) Álom, álom ... édes álom!
No, de vissza a földre!

8. Legutóbbi nagyon jó élmény...
Ma reggel felébredtem és ragyogóan sütött a nap! A családom többi tagja már ébren volt, tévéztek a nappaliban, csendben, hogy Anyát fel ne ébresszék! :o) Amikor átmentem hozzájuk, kinevettek, hogy én voltam az utolsó ma reggel, én aludtam legtovább... de ollllyan jó volt!

Akiket tovább faggatnék:


4 megjegyzés:

Silerika írta...

Nagyon helyes a macikád! Jó volt olvasni Rólad, és hogy " kék " vagy! (ez tetszik)

mmama írta...

Köszönöm hogy gondoltál rám !

Abile írta...

@X!
Köszönjük!
===============================
Silerika!
Örülök! :o)
===============================
Mmama!
Sokszor!! :o)
================================

Kalex © írta...

Nézz be hozzám! Van nálam Neked vmi! :o)