2010. február 8., hétfő

Már megint...



... varrtam egy pikk-pakk tárcát. Úgy látszik, amíg - gond esetén - más elszív egy cigit, vagy eszik egy tábla csokit... én gyógyírként varrok egy pikk-pakk tárcát. Annyira szeretem készíteni...



Lehet, hogy ti már unjátok?? :o) Ő is a Meskán.



"- Milyen színű a szomorúság? - kérdezte a csillag a cseresznyefát, és megbotlott egy felhőfoszlányban, amely gyorsan tovább szaladt. - Hallod? Azt kérdeztem, milyen színű a szomorúság?
- Mint a tenger, amikor magához öleli a napot. Haragosan kék.
- Az álmoknak is van színe?
- Az álmoknak? Azok alkonyszínűek.
- Milyen színű az öröm?
- Fényes, kis barátom.
- És a magány?
- A magány az ibolya színét viseli.
- Mennyire szépek ezek a színek! Küldök majd neked egy szivárványt, hogy magadra teríthesd, ha fázol. A csillag behunyta a szemét, és a végtelennek támaszkodott. Egy ideig így maradt, hogy kipihenje magát.
- És a szeretet? Elfelejtettem megkérdezni, milyen színű a szeretet?
- Pont olyan, mint az Isten szeme - válaszolt a fa.
- Na és a szerelem?
- A szerelem színe a telihold.
- Vagy úgy. A szerelem színe megegyezik a holdéval! - mondta a csillag.
Majd messze az űrbe bámult. És könnyezett."

Alkyoni Papadaki

13 megjegyzés:

Barbi írta...

A kis pikk-pakkod nagyon szép! Csodás ez a kis írás! Köszi!

Marcsi írta...

Végre, újra tudom olvasni a blogodat! Megint nagyon szép dolgok születtek nálad!

Szentpyr írta...

hogy te miket tudsz?!!! nagyon klassz!:)

Zsukka írta...

Nekem ez most különösen is tetszik a kis szivecskés anyaggal, szép lett :o)!

Abile írta...

Barbi!
Köszönöm, örülök, hogy tetszett!
==================================
Marcsi!
De örülök!! Nem tudom mi történhetett korábban...
===================================
Szentpyr!
Köszönöm! Aranyos vagy! :o)
==============================
Zsukka!
Köszi, lehet, hogy engem is megérintett a Bálint nap közeledte :o)
==============================

Julcsi írta...

Szép lett ez is, de van valami baj?!

Kalex © írta...

Nekem tetszik az újabb pikk-pakk, és hát.. egyáltalán nem unalmas! :o)

Lidércke írta...

Tündéri ez a tárca! Remek volt az anyagválasztás. :)

elina írta...

En tuti nem unom...csodaszep lett! Kerlek nezz be hozzam:-)

Abile írta...

Julcsi, Kalex, Lidércke, Eli!
Köszönöm, akkor varrok még néhányat... Annyi ötletem van az anyagtársításra, hogy csak na!

rolvisa írta...

Minden pikk-pakk.A tárca és az írás is.Többször is átolvastam, hát mit mondjak! Az érzelmek, dolgok és a színek összepárosítása, nagyon jó.

Lidércke írta...

Már megint én. :D Játszani hívlak!
http://lidercke.blogspot.com/2010/02/mi-lenne-ha.html

Abile írta...

Rolvisa, Lidércke!
Köszönöm!