2009. június 16., kedd

Nyári pöttyös


Tegnap délután nagy lendülettel nekiláttam a nyári fölső(k) varrásának. Még tavasszal láttam a C&A-ban olyan fölsőt, amely téglalap alakú volt szétnyitva, minden extra nélkül csak a két oldalánál egy-egy kis részen levarrva. Már akkor nagyon tetszett. Nos, ebbe vágtam bele tegnap, szabásminta nélkül... Azt hittem sity-sutty megvarrok gyorsan hármat is. Háááát, ez nem jött össze! Ez az egy készült el. A nyakával bajban voltam, hogy mit is csináljak a kivágással. Először a saját anyagából gondoltam rátenni egy szegőt, de még vetex-szel sem lett volna elég tartása. Aztán kitaláltam, hogy varrok rá hozzá illő szalagot és ezt díszítem rávarrt gyöngyökkel. Ez sem tetszik igazán... A következőhöz ki kell találnom valami okosságot. Szívesen várok ötleteket is ez ügyben! :o)
A mell alá varrtam még egy bújtatót is, ez csak az oldalvarrásig megy, szalagot fűztem bele így lehet egy kicsit behúzni...
Így a vállfán nem annyira mutat... én azért ennél sokkal jobban kitöltöm :o)) Akár fehér, akár narancs spagettipántos fölsőhöz is fel tudom majd húzni.


12 megjegyzés:

Barbi írta...

Ez a szabás nekem is nagyon tetszik. Szép lett! :)))

Cicurka írta...

Nem fogod elhinni. Két héttel ezelőtt én is varrtam egy ilyet. :-) Én a NewYorkerben láttam. Majd felteszem a blogomra.
Szép lett!

@ x >> írta...

Bocs' az olvasóktól ! (Hölgyektől - vagy 69-en ? ) - mint (állítólag) ffi... kinek már csak egyetlen férfias cselekvése van : a borotválkozás...(?) [ Plagizálás ! - mert ezt a volt (lengyel) Szolidaritás vezetője mondta (-kinek nevét helyesen nem tudom leírni most...] -
A pöttyös ruháról = nekem tetszik... amennyiben mást nem húztok alája... (se melltartó, se semmi ) - és ne bonyolítsam ! - bár... akkor meg újabb bonyodalmak ?- ...
:-) :-) :-)
*******************************
"kedvelt témám" a "betűszók ?" = így aztán pl. a C&A minek lehet a rövidítése ? - (pl. ABC azt sejtem... talán a CBA-t is...)
Jaj !- ( "kuckósok") és a LENCSI baba ? = mert az si egy mozaikszó.... :-) :-)
L.d. : Idegen szavak szótára....

@x írta...

Pótlás : (állítólag) Lech Walesa ( wikipedia) - 1943 / 8 gyerek ?- stb... (Később jutott eszembe(...) - a hölgyek (is) "borotválkoznak"... jaj,jaj... - szót sem ! ...

elina írta...

Szerintem nagyon szep kis darab...csak kar hogy nem rajtad van lefenykepezve:-)Kar hogy en nem tudok ilyen szepen varni:-(

Bea írta...

Szerintem jó lett, és a nyaka is tetszik. De tényleg kár, hogy nem rajtad látjuk:))

Silerika írta...

Ez olyan ápol és eltakar fazon, mert nekem pont olyan kellene? :))

Helen írta...

Nagyon ügyi vagy! Saját anyag + vetex, ennek pedig tartania kell mert minden mást is így fejeznek be a nyaknál. Én is arra szavazok, hogy mutass olyan képet amikor rajtad van!

bruercsi írta...

Helen jól mondja. Akármilyen vékony az anyag flízzel együtt már lesz annyi tartása, hogy a nyakkört kistirceld, szerintem.
Abile! Nem tudod ki ez a @x? Mindig olyan fura megjegyzéseket ír, lehet, hogy jópofa élőben, de így írásban...

@ x vagy PEPIN bácsi (!) írta...

Derűs napot !
** >> @bruercsi ! Köszöntelek ! Nem titok !
@x ( bár más "neveken" is "publikálok") : majd' 62 éves / (állítólag) ffi.- 1997-óta (12 éve ?) rokk.nyugdíjban - "született" (igazi) TÜKE = Pécs -
eddigi életem (?) - döntően "nők" körében leélve - ( utóbbi 15-20 évben ?- szerencsére már csak egyre "virtuálisabban". ) Összegezve :
se veletek, se nélkületek ! :-) :-)
*****************************

Abile írta...

Köszönöm lányok! A következőnél ki fogom próbálni a vetex-es merevítést! :o)
Bruercsi! Személyesen nem ismerem @x Urat! De örülök, hogy van egy "kritikus" férfi olvasóm is, hisz ahogy az Életben, itt a blogon is szükség van férfira és nőre, pozitív és negatív visszajelzésekre egyaránt! :o))))

bruercsi írta...

Kedves @x! Ne haragudj, hogy rá kérdeztem kilétedre, nem megbántani akartalak kérdésemmel, csupán a hozzászólásod volt kissé szokatlan hangvételű. Próbáltam a profilod elolvasása által némi képet alkotni rólad, de sajna nem hozott ki semmit a rendszer. Ezért kérdeztem rá.
Elnézésed kérem, üdvözlettel!!!