2009. június 11., csütörtök

7



A kép eredeti helye: zsuzsi77.blog.nlcafe.hu/



Foltoska játékra hívott, amelyben 7 dolgot kellene írnom magamról.
Némi gondolkodás után:


1. Nem indulhat a reggel egy forró 3 az 1-ben kávé nélkül.

2. Imádom az erdőt. Fákat, virágokat, állatokat ... Elvarázsol és megnyugtat.

3. Megszállottan gyűjtöm a golyóstollakat középiskolás korom óta. Most kb. 2000 db-ból áll a gyűjteményem.

4. Nehezemre esik "csak úgy" üldögélni. Ha nagy ritkán ráveszem magam, akkor azon jár az agyam, hogy mi mindent lehetne csinálni.

5. Későig ébren tudok maradni, viszont reggel nehezen ébredek.

6. Nem tudok úgy közlekedni az utcán, hogy ne figyeljem az embereket... milyen a ruhájuk, a táskájuk... szomorúak vagy vidámak?

7. Szeretem a rendet magam körül. Dolgozni, főzni, varrni is csak úgy tudok, hogy
ha rend van körülöttem.


Először azt gondoltam, túl sok a hét, ennyi mindent nem is tudok... aztán alig tudtam abbahagyni. :o)
Én Aranyosfodorkáról szeretnék kérdezni. Játszanál velem?



5 megjegyzés:

elina írta...

Erdekessek a valaszaid...az 1,2,5 megegyezik velem....a 4nagyoooooon igaz en ram is...de a 7 abszolut nem...korulottem millio kis mutyurnek kell lennie es a gyerkoceimnek:_)))Ami a tollakat illeti erdekes gyujtemeny...es milyeneket gyujtol pontossan ?

* PEPIN * írta...

"Eszem megáll!" (Bocs') - olvasom : van vagy 66 rendszeres olvasód, ill. a jobb oldalon lévőket meg össze sem számoltam ! - OK ! "Demokrácia van !" (...) vajon ti ezt hogy' bírjátok ?- (kb. mennyit ülhettek a PC előtt ?) -
Más : anno ezt-azt tanultam kérdőívek összeállításáról, azok kiértékeléséről és ilyesmik. (Bizalmas : na, majd @Aranyosfodorka lesz abban a "szakember!" ) - Viszont csak-csak érdekelne ennek a 7 kérdésnek volt/van valami előzménye ? Értsd = "mire megy ki a játék?" - mert ha csak úgy, "bele a vakvilágba" ?- akkor mi az értelme ennek ? -
Bocs' ha nem nagyon érthető!
*********************************

* PEPIN * >> írta...

Magamról : ... nem hiszek semmilyen "hókuszpókuszban!" - annak ellenére a "7"-es számnál csak-csak támadtak gondolataim,- mint ahogy pl. anno a szavazói névjegyzékben a 666 sorszám alatt szerepeltem... stb.) - Így aztán ajánlom (aki hisz benne...)
http://www.ezoterikus.hu/hir.php?id=5576
(Mindig elfelejtem, ha ide írom, akkor működik-e ? ) ha nem, akkor meg tele vele a Google ( a 7-es szám )

aranyos fodorka írta...

Bocs, Abile /mindenért/. Levelet írok.

nöné írta...

Örülök, hogy olvashattam Rólad. Kukk be hozzám légyszíves!