2010. március 3., szerda

Apróságokat készítek ...



... mostanában. A hónap vége felé kézműves vásárba megyek majd. Így most húsvétot, tavaszt idéző apróságokat készítek. Sajnos a képek nem igazán jók, mert este készültek, de talán kivehető belőlük, hogy mi van rajtuk :o)









A kitömésükhöz kapóra jött, hogy a Csoportunk közösen rendelt tömőanyagot. Előzőleg a Csoportvezetőnk adott egy kis mintát, hogy próbáljuk ki. Én korábban ezzel az anyaggal nem találkoztam még. Úgy tudom valamelyik paplangyár forgalmazza, de csak nagy tételben, ezért is volt érdemes többen összeállni. Nagyon finom puha, mintha apró vattagolyók lennének, de nem olyan tömör. Nagyon könnyű, szerintem az ára is elég jó, mert egy zsák 2.000,- Ft volt, de ez nagyon sok mindenre elég. Szeretek vele dolgozni, így most két zsákkal is rendeltem, ez egy darabig elég lesz! :o))







Egy kis játék Cseresznyéslánynál:



7 megjegyzés:

Bea írta...

Aranyosak nagyon!

Bebi írta...

Szia!

Én Jysk-ben fedeztem fel egy szuper töltőanyagot. A nagypárna 600-700 ft között van és nagyon sokáig elég, én ezt használom, esetleg próbáld ki.
Bebi

bruercsi írta...

Ha egyre gond6lunk, akkor ez a szilikonizált tömőanyag. Mi ezt itt, a Reviczky udvarban vesszük 1400,-/kg áron, Ez főleg rugalmas tömésekhez jó, de például olyanra, amit keményre akarsz tömni arra jobb a sima tömő anyag, annak 700,-/kg körül van az ára. Ilyennel kell tömni például a pufi kosarat, remélem nem baj, hogy ezeket elmondtam. Ja, és itt a Reviczky udvarban a bolt, amiről írtam az a lőrinci paplan gyár minta boltja, és nincs vásárlási limit.
Nagyon szép tavaszias dolgokkal készülsz a vásárba!!!!! A kulcstartó ötlet különösen tetszik :)

Naomi írta...

Nagyon édesek a tulik...! :o) Igen, csatlakozom Ercsihez, ez a szilikonizált tömő, amivel tényleg szuper dolgozni!
Kaposváron is hasonló árban kapható, fél kilós kiszerelés 950Ft.

Kellemes készülődést, lassan nekem is illene neki állnom.... :o)

Abile írta...

Bea!
Köszi! :o)
=============================
Bebi!
Köszönöm az ötletet, ki fogom próbálni.
=============================
Bruercsi!
Köszönöm. Nem tudtam a pontos nevét. Jó, hogy leírtad az egyéb beszerzési forrásokat is, ráadásul ott nálatok sokkal olcsóbb! :o)
===============================
Naomi!
Köszi! Ezek szerint Te is használtad már :o))
Varrjál sok-sok szépséget, mire jössz!! :o) Szuper jó vásár lesz!! :o)))

Zazálea írta...

Vidámak a tulipánok, friss, üde, tavaszi hangulatot árasztanak, de jó!

bruercsi írta...

Szívesen segítek a beszerzésben! Ugyan nem írtam eddig, de lehet azért, mert számomra egyértelmű :))
Szóval szóljatok és valamit kitalálunk, hogy is lehetne megoldani... Persze gondolom most egy darabig el vagytok ennyi tömő anyaggal, de egyszer minden elfogy :)