2010. április 14., szerda

11 éve történt ...

11 évvel ezelőtt született egy aprócska lány. Április 14-én 0 óra 2 perckor. Az orvosom még megkérdezte, hogy 13-ai vagy 14-ei születésnapot szeretnénk? :o)

2850 grammal 51 centivel jött a világra. Jövőre felsős lesz. Hihetetlen, hogy milyen gyorsan öregszenek a gyerekeink!

a kép eredeti helye: http://lublu.blog.dada.net/post/556656/Gyerekek..




Várnai Zseni: Úgy megnőttél...




Amikor még piciny voltál,
olyan nagyon enyém voltál,
engem ettél, engem ittál,
rám nevettél, nekem ríttál.


Mikor később nagyobb lettél,
mindig messzebb, messzebb mentél,
először csak a kiskertbe,
aztán a nagy-idegenbe.


Ha itt vagy is, csak elnézel,
akkor is nem engem érzel,
nem anyádat, nem apádat,
valami más csillagtájat.


Úgy megnőttél, szinte félek,
már a válladig sem érek,
alig-alig hihetem már,
hogy ölbéli bubám voltál.


Én voltam-e óriási,
vagy Te lehettél parányi?
Sosem voltál nehéz nékem,
nem éreztem gyöngeségem.


Melletted most kicsiny lettem,
ágaskodik hát a lelkem,
nőni akar, hogy elérjen,
homlokodig, hogy felérjen.


Húzol engem Te fölfelé,
mint a napfény maga felé
fát, virágot, lombos ágat
-fölemeled az anyádat.

Boldog születésnapot Anitám!

23 megjegyzés:

leda írta...

Isten éltesse Anitát! :)

Lidércke írta...

Boldog születésnapot Anitának, és téged is Isten éltessen sokáig! :)

Naomi írta...

Boldog születésnapot kívánok, drága Anita! Ugye, Anya átadod a nagy-nagy puszimat!!! :o)

Mamis írta...

Nagyon boldog születésnapot!

Julcsi írta...

A Jóisten éltessen még nagyon sokáig, Anita!

Sziranszki írta...

Boldog születésnapot kívánok a nagylánynak!

Kriszta írta...

Boldog születésnapot kívánok én is :)

Zazálea írta...

Nagyon boldog szülinapot a csemetének, s nem mellesleg gratula az anyukának! :o)

Edige írta...

Gratulálok a nagylánynak!

ccsigaház írta...

Boldog szülinapot, Anita!

Ildi írta...

Jó egészséget és sok-sok örömteli szülinapot kívánok Anitának szeretettel!:)

Ágó írta...

Isten éltesse a leányzót és az anyukáját is!

Marcsi írta...

Nagyon sok boldogságot Mindkettőtöknek!

mariah írta...

Boldog szülinapot Anitának !!

Manka írta...

Isten éltesse sokáig a nagylányt!

Jutus írta...

Nagyon boldog születésnapot kívánok a nagylányodnak!!!:))

bruercsi írta...

Isten éltesse Anitát és a családját!!!! cup-cup

boGár krea írta...

Isten éltessen Titeket sokáig!:)
(Gyönyörű a vers, most, hogy már én is anya vagyok, mennyire más elolvasni újra. Torokszorító...)

Silerika írta...

Anita!! Isten éltessen sokáig,boldog szülinapot!!

Viki írta...

Isten éltessen benneteket!
Ha jól emlékszem, harmadikos voltam, mikor ezt a verset mondtam anyák napján, de csak most, újraolvasva értettem meg, miről szól :)
Köszönöm, hogy közzétetted!

Tigrislilijom írta...

Isten éltesse a nagylányt, még rengeteg örömet kívánok az életetekben!

Csilla böködéje írta...

Isten éltesse Anitát!!

Abile írta...

Nagyon aranyosak vagytok!! Köszönjük a rengeteg jókívánságot!! Átadtam Anitámnak... a puszikkal együtt!