2011. június 14., kedd

Van aki álmodja...

és van aki meg is varrja. Az előző bejegyzésemben mutattam nektek a szennai fakazettás mennyezetet, amiről ott járva az jutott eszembe, hogy akár meg is lehetne varrni. Egy kedves olvasóm, Ica írt nekem egy levelet, melyben elküldte a fényképét annak a gyönyörű faliképnek, amit varrtak a Szombathelyi Szépműves Egylet tagjai. Az ihletet mit gondoltok mi adta nekik? Igen, a szennai templom fakazettás mennyezete. Gyönyörű ez a munka a saját festésű anyagaikkal!


Az Egyletnek nincs webhelye, sem blogja, de szívesen olvassák az interneten a foltvarrással kapcsolatos írásokat. Ezúton is szeretnék nekik további sok sikert, jó egészséget kívánni a munkájukhoz.

Hamarosan itt a nyári szünidő. Mi szülők szerintem kevésbé önfeledten várjuk, mint a gyermekeink. Bár az én gyerkőceim már nem feltétlenül szorulnak szülői felügyeletre - és ezt ők is így gondolják :o) - azért én még is nyugodtabb voltam, hogy tudtam napközben jó helyen vannak. Most majd jön a táborozás, nyaralás, láblógatás izgalmas időszaka. Anitáéknál már a múlt héten nem is volt tanítás. Inkább játékok, vetélkedők zajlottak a suli falai közt. Az osztályfőnökük pl. ilyen szépséges hennafestéssel ajándékozta meg azokat, akik szerették volna:


Hát, akkor csütörtöktől vakáció!

Legyen szép a nyaratok,
pihenjetek, varrjatok!

Nincsenek megjegyzések: